News - Inschrijvingen X-Life 18 open!

Gepost op: woensdag 1 april 2015 om 08:59

De inschrijvingen voor X-Life 18: Nuclear Reaction zijn nu open!

Gelukkig, het is geen 1 April grap

En wat ook geen grap is: als je voor 18 april betaalt, hoef je maar 25 euro over te maken in plaats van de reguliere entreeprijs van € 29,68. Dus schrijf je snel in!

X-Life 18: Nuclear Reaction wordt gehouden van 28 t/m 30 augustus 2015 in sporthal De Tinnegieter in Beuningen (bij Nijmegen). Er is plaats voor ruim 120 bezoekers. Meer informatie vind je in het menu onder X-Life 18.

REACTIES
  • Gepost door: Magure op woensdag 1 april 2015 om 10:49
    We zijn er weer bij , nu nog ff X-Life 18 topic op het forum om te spammen
  • Gepost door: onok op woensdag 1 april 2015 om 10:57
    U vraagt, wij draaien
  • Gepost door: DNKY op woensdag 1 april 2015 om 11:52
    Ik wil me registeren maar krijg een foutmelding!

    Eerst krijg ik: Je bent al ingelogd! Klik hier om uit te loggen Home

    Wanneer ik op uitloggen klik krijg ik de volgende foutmelding: Error: The requested page (logout) does not exist, or is disabled.

    Kan iemand dit fixen? Alvast bedankt!
  • Gepost door: onok op woensdag 1 april 2015 om 19:15
    De inschrijfpagina stond nog niet helemaal goed, probeer het nu nog eens?
  • Gepost door: DNKY op donderdag 2 april 2015 om 09:04
    Inloggen en betalen is wel gelukt, maar aan de linkerkant is optie plattegrond niet zichtbaar voor mij. Geprobeerd met verschillende browsers en account ff aan vriend gegeven op andere locatie. Als ik handmatig naar : http://x-life.nl/floorplan/17 ga zegt hij dat ik ingelogd ben en moet uitloggen.. kan dan verder niets Er komt dan een foutmelding dat de website niet bestaat.
  • Gepost door: onok op donderdag 2 april 2015 om 09:52
    en nu?
  • Gepost door: DNKY op donderdag 2 april 2015 om 09:58
    Jups, works Thnx
  • Gepost door: SNC op donderdag 2 april 2015 om 12:56
    We zijn er weer bij en dat is priiiiiiimaaa
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.

Meer nieuws